Izvršitelji nauma Gospodnjeg

Irena Družinić Tintor (Teklić online)

Dakle, konačno se na policama hrvatskih knjižara pojavljuje intrigantna i inteligentna proza koja može zadovoljiti ukuse kako zaljubljenika u fantasy žanr i igrice igranja uloga, tako i potpunih igračkih laika čiji su interesi svjetlosnim godinama udaljeni od igračkog miljea.

Druga samostalna knjiga mladog riječkog pisca Zorana Krušvara, roman "Izvršitelji nauma Gospodnjeg", zanimljiv je zbir kratkih i ne tako kratkih priča s neobičnom i mističnom poveznicom. Svijet šarolikih likova izvrsno je dočaran detaljima iz domaće kulturne baštine, a likovi predivno prikazuju ljude koje bi svatko od nas mogao svakodnevno sretati na ulici. Ulaskom u taj svijet, tako poznat, a opet tako neobičan, priča jednostavno zarobljava čitatelja koji protrčavajući kroz radnju potpuno zaboravlja na vrijeme sve do posljednjih stranica koje, ukazujući da ludoj vožnji dolazi i kraj, izazivaju gotovo bolnu nevoljnost da se dovrši čitanje, samo da čarolija ne bi prestala. Ovo je definitivno knjiga nakon koje ćete tražiti, čak i zahtijevati, još.

Mogućnost zadovoljavanja različitih ukusa koju pruža ova knjiga značajno je uvećana i autorovim fino izbrušenim osjećajem za senzualno i seksualno, bez straha pred posljedicama, pa čak i u najneobičnijim okolnostima i kombinacijama, a opet bez pretjerivanja. Knjigu toplo preporučam svima, od strastvenih igrača do trendsetera, od poslom preopterećenih poslovnjaka do kućanica.

Naručite roman

Superknjižara: Izvršitelji nauma Gospodnjeg

Narudžbe na: darko@mentor.hr, ili online: